onsdag 10 februari 2010

Har jag sagt detta???


Har jag verkligen sagt hur mycket jag älskar dej? du betyder allt för mej just nu.
Vet inte vad jag hade gjort utan dej.
Dagens händelse var inge bra men jag kommer inte ihåg ett skit alla bara säger saker men jag kommer inte ihåg nått och då menar jag det. Läskigt men vad fan ska man göre??
Mitt liv är inte som alla andras jag mår piss och vet inte vad jag ska ta vägen riktigt.
Det är tur att jah hittade min älskling som kan hjälpa mej. Han är det bästa som hänt mej.

Imorgon blir det Nationella provet sen hem och sova mår inge bra har inte mått så hära dåligt på år och dagar men vad ska man göra?

Älskar dej Vide<3333

1 kommentar:

  1. Älskar dig mer än något annat älskling<333
    Du är mitt allt<333 om du int vet vart du ska ta vägen kom till mig<33333 Du är det bästa som hänt mig<33333333

    SvaraRadera