söndag 25 juli 2010

hej


hej idag vaknade jag kl 12.10 och låg i sängen och min kille framför datan.
Sen efter ett tag hände det en magisk sak jag klev upp ur sängen för att ta en cigg som tog slut lika snabbt som jag vaknade:P..
sen gick jag in från balkongen för att lägga mig i underbara säng så somnade jag en stund till.
Och då vaknade jag vid 14.25 och låg typ död för jag var så seg i kroppen och då kom min kille och gav mig en kyss eller flera.
Sen senare vid dagen så var de en kille som var jävligt omogen som ville vissa sin kuk och de i cam som då inte fattade att man inte ens var intresserad av att se hans dvärg kuk så då sa han att han skulle komma till fruängen för att slås fast han vågade inte komma som alla andra.
Och då gick vi och köpte troll godis som vi nu har gottas i oss fast det är 6 st kvar i påsen fast den är nog snart slut och då vet man aldrig vad som kan hända när troll godiset är slut god natt alla små barn :D:::

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar