onsdag 22 september 2010

Hejsan

Hejsan

Ja nu har man varit i verkstan var kul jag och Robin satt i klassrumet hela dagen och skrev ner om massa verktyg det var kul hihhi.
När vi satt dära så började brandlarmet gå så båda flög upp så gick vi ut ur klassrumet och såg hur det rök ur mikron.
Några i klassen hade satt på det för dem satt in ett korvbröd i mikron och sen gått däraifrån.Omogna jävlar men skit samma sedan sattes larmet på tre gånger till sjukt jobbigt.
Sen fick vi lära oss massa saker tycker verkligen det är kul är nöjd med mitt val.
Sen om ungefär två veckor så ska vi välja om vi vill gå bygg och måleri eller meckanik men först ska vi pröva på båda sakerna vilket jag tycker är bra:)
Annars går allt bra killarna i klassen är snälla mot mig så känns bra:)

Fritiden så är jag med Linn eller någon i med älsklingen hihih
Får ju inga läxor så det är bra sen går jag ju bara måndag - torsdagar så det är nice men långa lektioner har vi :) Men storm trivs verkligen
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar