tisdag 3 maj 2011

skolan idag


TJo

var i skolan idag men orkade igentligen inte. Men Robin väckte mig så hade inte något val.
vi hade typ brandövningar idag.
Kollade film
Släckte eld.
Släckte en docka.

Det var inte min grej riktigt hahah tyckte det var lite läskigt.
Men efter det så hade vi EL PROV.
Vi skulle jorda en kabel och sånt som tur var gick det super bra så fick faktiskt
GODKÄNT!!!!!!!!!!!!! KÄNNER MIG STOLT.

Sedan när skolan var slut så träffade jag Sussi o vi drog och käkade pizza hahaha inte gott men skitsamma, vi snackade lite skit och hade anmält kul tycker jag..

Nu sitter jag och kollar både ISHOCKEY OCH FOTBOLL hahaha båda sakerna samtidigt inte alls dåligt.

Imorgon blir det att gå till skolan och sedan träffa Saga och Sussi .

Ha det trevligt pöss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar