tisdag 26 april 2011

SJUK






HEJ

Var ett tag sedan jag skrev hära men har inte haft så mycket tid.
Har inte gjort så himla mycket mera en att tagit det lugnt.
Lovet var nice var mycket med älsk och massa andra :D
Har letat påskägg med hahah inte min grej riktigt menmen.

Just nu har jag blivit sjuk :( har fått halsflus för typ 2dra gången i mitt liv inte så kul.
Så går på kåvepenin i 10dagar inte alls kul men men vad ska man göra.
Så blir hemma denna vecka!

Valborg blir väl till att vara med älsk och kolla på en brasa någonstans men vart vet jag inte :p
´Ska väl anntagligen vara med martina med hoppas jag.

Sitter just nu hära hemma med mamma och pappa och kollar TV.
Min bror har varit och bowlat men kommer nog hem snart :P
Hahah hoppas han kom sist så kan jag reta han lite :P
Väntar oxå på att Marty ska komma hit hon är just nu på krogen så hon är nog fin när hon kommer hit hahah.

Imorgon hoppas jag på att solen lysser så jag kan sola :D annars ska jag väl åka till lakeside och träffa folket.

Pöss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar