torsdag 28 april 2011

skolan


Hellö

Idag gick jag till skolan för att vara med på religionen så man inte missar så himla myckeet.
Men om 8 veckor är det typ sommarlov fett nice asså.
Fick paper om att jag fått sommarjobbet jag sökt till ska bli så jävla skönt asså hahaha fett glad att jag fick det.
Tänker gå hem 11:00 idag för pallar inte med svenskan hahaha så aa det blir att dra hem.
Ska nog dock dra till stan eller något men veetefan haahah.
Är ju iallafall soligt ute så kanske kan sola ahaahahah.
Imorgon ska jag kanske träffa Marcus sen på kvällen blir det att dra till älvsjö och grilla ska träffa florins då :P hahah träffade han idag via en sida hn verkar iaf snäll.

Nej nu ska man väl ha mera religion sen äta sen dra hem jiiiippppiii.

pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar