onsdag 17 februari 2010

Hellu


Hejsan

Ja det har väl hänt en massa sen sist!! Är sjukt trött på alla som vill förstöra mellan mej och Vide! Om bara folk kunde acceptera att han har mej så skulle allt vara så mycket bättre. Jag var väldigt nära på att lämna han igår men jag gjorde det inte men allt som folk skriver tar kol på mej just nu och ja.
Jag är fortfarande sjuk sover inget på nätterna utan ligger och hostar för det mesta så blir att sova på dagen känns det som.
Har väldigt tråkigt här hemma finns typ inget att göra. Sitter och chattar med folk för det mesta.
Nästa vecka är sista skolveckan sen är det lov:) så nästa vecka blir det att gå i skolan ska se till att åka till Älskling med.
Idag har jag inte gjort ett skit mest legat i soffan och tittat på tv.
Men nu ska jag fortsätta med det
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar