måndag 15 februari 2010

Jag vill kunna se dig i ögonen,
Röra vid dig, känna din hud
under mina fingrar.

Dina heta kyssar minns jag en,
Känslan och smaken av dig,
en brinnande längtan inombords.

På nätterna drömmer jag om dig,
om ensamma, passionerade stunder.

Kom och ta mig med storm.
Svep in mig med din trygghet
och släpp Inte taget.

Du är inte hos mig Fysiskt.
Bara i mina tankar och drömmar
finns du,
som om du vore en del av mig.

Och jag undrar:
skulle du ta emot mitt hjärta
Om jag gav dig det?


Du har Ett Leende
som får mig
Att bli knäsvag
en blick som får mig
att känna mig vacker
en själ som är
Än vackrare himlen
Ett hjärta stort
som Flera Oceaner
en charm som
Isberg smälter
Kärleken kan bli
vackrare Än så?
Jag älskar dig Forever


Jag älskar dej Vide <33333333333333333333333333

Idag är man sjuk och älskling år med sjuk inte alls kul. kommer typ Vara hemma hela veckan
nu tänker jag sova Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar