söndag 14 februari 2010

inget kul



Hejsan!!

Idag har jag inte gjort någonting. Vaknade typ vid 07:00 gick ut och tog ut hästarna.
Sen gick jag inte och försökte sova men det gick inget bra för jag är genomförkyld.
Har typ vart och handlat lite sen har jag mest vart hemma och slöat och pratat med älskling. Har hänt massa saker idag som jag knappt kommer ihåg inget bra men men...
Just nu sitter jag och snackar med älskling. Jag önskar jag va oss han nu.
Har sovit masser idag på dagen orkar verkligen ingenting.

Får se om jag orkar med skolan imorgon tror inte att jag gör det men det märker vi nog. Ska annars vara hemma och plugga om jag orkar blir nog till att sova hela dagen då tror jag.
Ne nu orkar jag inte skriva mera

Älskar dej vide <3333333333333333333



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar